päivän o_O

Back to häröily O

[q]Jutu, 30.10.2008 16:28:
Puhuin just äsken iskän kanssa 45 minuutin puhelun o_O Tän täytyy johtua kolmen tunnin yöunista...
[/q]
siis et jaksanut puhua enempää vai kun olit niin väsynyt? =P

[q]VaLa, 7.10.2008 16:06:
---
Kolera, 7.10.2008 16:05:
totesin kouluun päästyäni että tänään on kiva päivä. Mä oon koukuttunu jo melkee tohon pyöräilyy täs paris viikos.

---

Mikä susta tulee isona...?
[/q]
no se hippien ja bommaajien pamputtaja eli ainaki väliaikanen vartija =P

mut sanottaanko että tolle eriskummalliselle tunteenpurkaukselle oli varmaan syynä se et ton pyöräilyn myötä viimosetki vkl jälkeiset hermostuneisuudet ja vapinat katos ja tuli taas rauhallinen olo

Mun profiilia katsottu: 100045

+ että oon kirjoittanu kohta sen 10000 viestii..

en kai ole koukussa tähän sivustoon? *täh*

mulla on taas sellane tilanne, ettei se ole oikein :) eikä :(,
joten tää lienee oikea paikka siitä avautua...

sain eilen potkut kun olin juuri ottamassa lopareita. olin töissä
pari viikkoa operaattori X:n ständillä (kaupassa X) tyrkyttämässä
työkseni ohikulkijoille liittymiä... olin koko kahden viikon ajan
ajatellut, ettei ko. työ ole kovin miellyttävää ja pomokin oli ihme
lippatukkainen wannabebisnesäijä ja operaattorinatsi.

myöskään en tehnyt kauhean hyvää tulosta siellä paikassa, koska
olen niin kiltti humanisti, etten osaa/halua olla lipevä myyjä. sain
sitten jo viime viikolla kuumotusta aiheesta ja hieman yritin skarpata
tulosta, mutta se ei kauaa kestänyt... päätinkin siis lopettaa viime viikon
jälkeen, mutta en vielä informoinut pomoani asiasta.

noh, eilen tiistaina sitten lähdin viemään tulevalle ex-työpaikalleni
hienoja operaattaripaitojani takaisin ja ilmoitin työkaverilleni, että 'ny loppu!'
ja lähdin himaan kirjoittamaan virallista eromailia. matkalla kuitenkin tämä
pomo ilmoittaa tekstiviestillä, että olen irtisanottu (ilmeisesti huonon
tuloksen ja asenteen takia).

tää nyt on ihan sama, mutta olisin vaan ite halunnut ottaa loparit, enkä
saada potkuja :( mut nyt ainakin ehdin lukea pääsykokeisiin ja etsiä
inhimillisempää työtä... joten se on tosi :)

ps. ei enää ikinä myynti -ja/tai provikkatyötä mulle!!1

[q]niomic, 10.12.2009 14:55:
Ehkä ois parempi kysyy et kantsiix tollaisista viisauksista oikeasti vetää traumoja ja et mitä vikaa porkkanafetissis?
[/q]

Toispuoleinen lihasrunsastuma jatkuvan säkkien kanniskelun seurauksena on yksi haittapuoli. Tosin vain esteettinen. Kasvaneet ruokakulut toinen. Jatkuva porkkanamehun aiheuttama hiivasienen hajuhaitta kolmas ja sinulle ilmeisesti se tärkein.

Entä oletko kuullut ikinä sanontaa keppiä tai porkkanaa? Ei oo kivaa ei. Päättele itse. Niin hävytön en minäkään ole.

Eikös se oo jokaisen oikeus kysyy ihmisiltä mitä vaan jos tekee mieli?

vaikkei ees oo =P

[q]hemuz-, 28.4.2005 21:13:

edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita
[/q]

mikään ei oo ärsyttävämpää*igor*

[q]Real Charly, 8.8.2009 02:50:
Pelasin Witcheriä. Meni hermot näyttiksen tuulettimen rahinaan ja (mm.) tästä syystä otin koneesta kiinni (virrat päällä!) ja paiskasin sen karhunhalauksella lattiaan (kone on lattiatasolla!) muutaman kerran, jonka johdosta kone sammui (ei niinkään ylläri). Koneen käynnistymisen jälkeen tuli windows virheilmoitus joka ilmoitti jotain loki-tiedoston puuttumista. WTF?! Luulin että vika oli fyysinen, mutta TEMPit poistettuani kone toimi kuin rasvattu. Tämän jälkeen kokeilin olisiko koneeni lämpötilat nousseet jonka johdosta peukaloni osui powercooleriin ja veisti sormeen soman haavan. Kone kosti takaisin. o_O
[/q]
Koneet ovat heränneet eloon. Varokee!

[q]wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

---

Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään.
[/q]
nauttikaa nuoruudastanne! =P

Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

Erään oppineen, vanhemman naisen suusta: "Jos afrikan mustat miehet olisi aikojen alusta asti ympärileikattu, aidsia ei olisi".

[q]äm:
Erään oppineen, vanhemman naisen suusta: "Jos afrikan mustat miehet olisi aikojen alusta asti ympärileikattu, aidsia ei olisi".
[/q]

ahahahaha

[q]Charly RePanic:
Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä!
[/q]
..ja mikä on välitön risteys?

[q]Charly RePanic:
Tyttö-ystävä
[/q]

Oliko kyseessä tyttöystävä vai naispuolinen ystävä?

Baanaaneis on muutenkin. PAinonvartioiden mukaan niist tulee 2pistettä (aika paljon). KAto niis o nii paljon hiilihydraatteja.
Hyvää safkaa treenin jälkeen. Mmm..mmmm....

[q]äm:
[/q]

Johan on väittämä. Mitenkäs tuo ympärileikkely olisi tämän ikäneidon mielestä vaikuttanut aidsin olemassaoloon? Käsittääkseni iso osa maailman miehistä ei tarvitse esinahan suikaleita tartuttaakseen muita ihmisiä.

"Jos eurooppalaisten valkoisten miesten kitarisat olisi aikojen alusta leikattu, kolonialismia ei olisi koskaan ollutkaan".

[q]Rubicon, 10.4.2008 11:40:
No otetaan nyt sit samalla Sonjan ja Tumpinkin äidit mukaan :D
[/q]

Luulen, että siinä vaiheessa meidän olisi turvallisinta jäädä kotiin.

[q]Charly RePanic:
Käytiin vaimokkeen kanssa tänään aamupäivällä Vantaan Jumbossa ja juuri kun päästiin kassalle, (edessä oli kaksi muuta asiakasta!) kuulutettiin kolmen minuutin hiljaisuus Thaimaan uhreille! I WAS LIKE A WTF?!?!?! Eikä ollu onneksi kiire just sillon!

Joskus se osuu omalle kohdalle.. tässäkin tapauksessa! o_O
[/q]

"tultiin liukuportaita kauppaan, sit oli hiljanen hetki eikä kukaan liikkunu tai puhunu niin tää tokasee "mikä vitun tilaisuus tääl on ku kaikki on hiljaa""

Ehkä siksi että nukuminen on tiedostamatonta toimintaa. Jos oot oikein keskittyny johonkii juttuu ja sut herätetään siitä ni harvemmin sitä tulee valehdeltua joo olin just tiskailemassa vaikka todellisuudessa olit lukemassa...En paa vannoen.

[q]Taskupeikko, 10.4.2008 11:29:
---
Rubicon, 10.4.2008 11:11:
Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*

---

Eikä, voi kun se on ihana!
Ei kerrota mun äitille, muuten sekin haluaa mukaan.
[/q]

No otetaan nyt sit samalla Sonjan ja Tumpinkin äidit mukaan :D

O