päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Juhgu:
Söin kai jotain liian kuumaa ja poltin suuni ylähampaiden takaa.
[/q]
kohta jota myös kitalaeksi tituleerataan ;)
Viimeaikaiset deja vú-tuntemukset...onhan niitä ennenkin ollu, mutta ihan viime aikoina tooosii paljon *ding*...tietääkö kukaan muuten syytä moisiin tuntemuksiin?
[q]purrr-, 11.1.2006 13:48:
Mikä ihmeen tarve aikuisilla, valmistuneilla ihmisillä on ilmoittaa cv:ssään joku 10v. sitten tehty kesäduuni pakkaajana/kiskanmyyjänä/hampurilaisbaarissa/lehtienjakajana/<insert oma paskakesäduuni here>. Trust me, ketään ei kiinnosta! Lisäksi cv venyy tollaisten takia turhaan, eikä cv:n tärkein asia ole pituus vaan asiapitoisuus.
[/q]
Sit jos noita kaikkia ex-paskaduuneja ei luettele, niin ei pääse haastatteluun, koska on mukamas vaan chillaillu vuosikaudet.
Ne voi onneks ahtaa aika pieneen tilaan sillee luettelomaisesti. En usko, että niitä sieltä CV:stä kovin yksityiskohtaisesti tutkitaan, mutta sen verran varmasti katotaan, että on aina ollu jossain hommissa.
Valmistunutkin ihminen joutuu kilpailemaan työpaikasta usean muun kanssa, eli ihan pikkujututkin voi ratkaista.
[q]niomic, 10.12.2009 03:38:
Tekis mieli kyllä nähdä kunnon tutkimustulostakin. Itselle on jäänyt (hyvin pienellä etsinnällä) semmoinen mielikuva että naksuttelu voisi mahdollisesti edistää / ennenaikaistaa reumaa ja sen oireita. Ite kyllä naksauttelen sormia, niskaa, nilkkoja ja varpaita pitkin päivää :) Sormet on ainakin murtunu / menny sijoiltaan niin monta kertaa, et eiköhän siitä tule vanhempana pahemmat ongelmat, kun ei esim. olla saatu ihan tarkalleen takaisin uomiinsa joitain asetettua :P
[/q]
Reuma on autoimmuuni sairaus. Eli ei naksuttelu kyllä reumaa aiheuta, sillä ei se naksuttelu sitä tulehdusta sinne niveleen tee. Kulumia se voi tosin aiheutta tai nivelten löystymistä mahdollisesti. Tästä tosin ei ole mitään suoranaista tutkimusta näyttää, mutta fysiologian pohjalta kun käytät niveliä ne kuluvat.
Mikä juttu se on, että useimmiten kun soitat jollekulle( joka ilmiselvästi herää puheluusi) ja kysyt:"herätinkö", vastaus on melkein poikkeuksetta "Et", "Oon ollut hereillä jo jonkun aikaa","Tässä vaan lepäilin" tms... *täh*
Vaikka myönnän kyllä itsekin syylistyväni moiseen, mutta MIKSI?
[q]Rubicon, 10.4.2008 11:11:
Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*
[/q]
Eikä, voi kun se on ihana!
Ei kerrota mun äitille, muuten sekin haluaa mukaan.
[q]Nauskiss, 11.1.2006 15:16:
Sit jos noita kaikkia ex-paskaduuneja ei luettele, niin ei pääse haastatteluun, koska on mukamas vaan chillaillu vuosikaudet. [/q]
Mun mielestä ton voi ratkaista niin, että listaa paskaduunit jotenkin yhtenä könttänä, tyyliin "vuosina 1978-83 toimin lisäksi mm. rautakaupan myyjänä, miesstripparina, aidan seipäänä sekä Kirkko ja kaupunki -lehden kopiokoneen vartijana".
Ei mulla kyl tosin kukaan ole ikinä valittanut töitä hakiessa siitä että CV:ssä on "aukkoja" kun olen listannut sinne vain omasta mielestäni relevantit hommat ja jättänyt epämääräisemmät säädöt suosiolla veks. No, viimeisin rekrytointi tapahtui niin että työnantaja ei oo ees nähnyt CV:tä eikä mitään työhaastatteluakaan ollut. Ai miten niin kiire saada väkeä remmiin? =D
vittu ihmeen kova krapula tuli, vaikken eilen juonut kuin jotai 20 kaljaa, enkä yhtään mitään muita sotkuja. lieneeköhän harjoittelun puutetta. o_O
[q]kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.
Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta
[/q]
ite kattelin justiinsa jotain jenkkikauppaa missä oli ihania t-paitoja...
mut pitäiskö noista dollareista ymmärtää sit muka jotain
ja millä perusteella tulee tullimaksuja yms. ja tuleeko niitä ees aina...
no ensin pitäis ainaki hankkia se visa tai masteri et sais ees tilauksia joskus tehtyy
lasten visa ei vingu, se vaan kitisee
[q]MaSari, 17.1.2006 15:14:
Ps. Puudutuspiikki ei oo mitenkään verrattavissa siihen tunteeseen, kun ne yrittää kiskoa sitä hammasta irti ja kuuluu pahoja rusahduksia!
[/q]
Itseasiassa tuo oli juuri sitä suurinta hupia koko operaation aikana kun luu vaan rutisee, kun tädit repii neljää viisaudenhammasta pois. Itselläni olivat normaalisti kasvaneet niin ei ollut mitään ongelmia. Kuulemma oli turvonnut leuat mutta itse en sitä peilistä huomannut.
aivot on vieläki lomalla, selitin mutsille jotain tosi hämärää luurissa. en tiiä miten olin saanu päähäni ihan vääriä tietoja...
(pehmolelut kertoivat minulle sängyn alla olevassa metsässä)
Iltapäivällä onnistuin lyömään itseäni kumihanskalla kasseille.
Käänsin kumihanskoi niin paljon ympäri kuin pystyin(kuivais sisusta) ja sit lopulta kaksin käsin viskoin niitä eteeni et olis vielä vähän enemmän kääntyny ja viimonen sit oliki semmoi ylhäältäpäin pyörähtävä heijari suoraa nivusiin
Samaan tapaan viikon o_O alkaa olemaan nää stadissa euroa pummivat erilaiset hulttiot "oisko sul heittää euroo et pääsen dösäl kotiiiiiii" Siihen ku yhdistää nää eri yleiskeräysten rahanruinaajat niin työmatka on kyllä välillä varsin mielenkiintoinen kokemus.
[q]JustinSane:
http://www.wetterlinggallery.com/archive/nathalia/nathalia_main.htm
[/q]
Voi itku...
Syön juuri Saarioisten ghetto-lättyä, jossa on tavallista paksumpi pohja ja silminnähtävästi juustoa!
tölläsin eilen enemmän telkkua kuin about koko vuonna yhteensä.
dr.phil (scrubsia odotellessa)
Scrubs
Angel
punk'd
pimp my ride
pelinaiset
4pop
Chappelle's Show
Wobble & Bob
2x Viva la Bam
O_o kai sit vaan oli sellanen olo ettei jaksanut sängystä nousta duunin ja päiväunien jälkeen. o_O
Taisin äsken olla elämäni ensimmäisen kerran (vapaaehtoisesti) lenkillä...
Mun tuleva ex.aviomies tuli ihan yks kaks höpisee jotain, hui. Eikä me ees tunneta sillee O_o hassua.
[q]ChocoCat*, 2.5.2005 13:45:
Päivän hyvä työ tehty:
vanhus oli kaatunu otsallee verisenä maaha.. Ja autoin sitä. ja hain apuu*joo*
[/q]*aplodit*hyvä ihminen*hali*
Selasin äsken kameran kuvia ja niistä puolet oli jotain johtovirityksiä, osa pelkkää merta/järveä ja loput jotain käsittämättömiä kuvia. Missä ihmeessä mun kamera on seikkaillut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 452
- 453
- 454
- 455
- 456
- ...
- 600
- Seuraava »