päivän o_O

Back to häröily O

[q]Keeerin:
oo..ja oli juhannus ja niiltä tuli höyryä hengityksestä..Ei kai täälläkään kesäisin ihan niin kylmä ole! ja muutenkin me meditoidaan alasti ja harjotellaan saamaan 8 tunnin orgasmeja! Hyvä kuva taas suomalaisista!
[/q]
En mä nyt tiedä oisko se niin paha juttu vaikka suomalaiset opettlisikin saamaan kahdeksan tunnin orkkuja, kyllä mulle ainakin kelpaisi ;)

Talon putkiremppa sai talon kuulostamaan monen tunnin ajaksi siltä että se olisi valtava tyytyväinen kissa joka hyrisee sisään - ulos... sisään - ulos... sisään - ulos...

[q]ezzy:
---
Charly RePanic:
Tyttö-ystävä

---

Oliko kyseessä tyttöystävä vai naispuolinen ystävä?
[/q]

Eikös siellä lue, että tyttö-ystävä! Joillakin on tapana ilmoittaa myös asia vaimo -nimikkeellä mutta toiset heti ajattelevat, että tämä on menny naimisiin! Idiootit!

Kävin pyykkituvas pitkäst aikaa (pessy ennen pyykit mutsil, säästyy monta tuntii)
ja yllätys yllätys, joku mun naapureist käyttäny mun pesuaineit aika ahkerasti, sain koneen kuiteski täytettyy ja viel jäi toiseen kertaa vähäsen jäljelle..

Hauskint täs on se, että mun kaikki naapurit on rentoi vanhuksii O_o

Pitäs laittaa valituskirje sinne T. Nykynuoriso

[q]äm:
---
Charly RePanic:
Vantaankosken rampin välittömässä risteyksessä!

---

..ja mikä on välitön risteys?
[/q]

AAAAAAAAAHAHAHAHAAH!!!!

Sry. Kaverini käyttää sanaa "välitön" melkoisen aktiivisesti, jopa niinkin että itsekin alan käyttämään sitä, milloin missäkin... Mutta siis Vantaankosken (HETI!) rampin jälkeen!!!

Igor oksensi sänkyyn.

Katinrontti osuu joka kerta
keskelle tyynyä.

Kaiken lisäksi tänään se
oli syönyt silakkaa.

Täällä oli tänään hirveä lumimyräkkä. Satoi ihan vaakasuorassa. Onneksi nyt paistaa aurinko, suli lumet samantien.

On vähän hölmö olo. Aina kun oon käynyt Santa Fe:ssä syömässä oon saanut loistavaa palvelua ja loistavaa safkaa. Nyt käytiin siellä leffan jälkeen syömässä äijän ja sen kaverin kanssa niin oli kyllä aikamoista palvelua. Se tarjoilija vaan tuli hakemaan pois meidän lautaset heti kun olin laskenut haarukan siihen lautaselle. Helvetti kun ei saa edes rauhassa syödä loppuun kun kauhee kiire niillä :( Piti sitten vaan napata nopeesti maissitikku pois. Kai me sitten oltiin niin sopimattomia siihen raflan imagoon, että meistä piti päästä nopeesti pois kun alko tulee paremman näkösiä ihmisiä sisään. Jäi kyllä hieman ihmetyttämään toiminta siellä, varsinkin kun oon aikasemmin kehunut sen paikan palvelua ja safkaa :/

EIlen duunissa ollessani näin entiseni kävelevän siitä ohi (ja kyseinen ihminen on Hämylinnasta). EN teidä tunnistiko vai ei mutta mulla oli naurussa pitelemistä.

END. ei oo tulemas...

[q]hemuz-, 2.5.2005 20:33:
---
sapeli, 2.5.2005 15:27:
---
Rubicon, 2.5.2005 14:47:
---
hemuz-, 28.4.2005 21:13:

edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita
---
mikään ei oo ärsyttävämpää*igor*
---
No mitäs jos isä vetäsis ton saman tempun?
---
No eipä asu tääl meijänkaa, nii ei kykene siihen
[/q]

No eikö se just sit ois sitä ärsyttävämpää jos se tulis mistä lie asuukaan ja alkais varastelemaan teidän vaatteita?

tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

[q]micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.

- Pitäsköhän mennä röökille
[/q]

Menet pimpottamaan joku kerta ovikelloa ja esittelet itsesi .. tiedä mimmoset kahvit vielä tarjoaa

[q]KooKie, 17.9.2005 13:42:
Eilisen Smäkin matsi oli kunnon zedais versus imperiumi, kuud versus pääd, kad versus seitan, Suumaheri versus Haekkinen -show.
Kaikki SummerSlamin hyvis voittajat Batista, Mysterio ja Benoit vastassaan kaikki pahis luuserit JBL, Guerrero ja Jordan. Oli vähän o_O + o/ -fiiwikset päällä.
[/q]

harmittavan bore matsi oli :(

batista on kyl mysterioon verrattuna ihan himmee kaappi x)

[q]Howdy, 17.9.2005 14:02:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.

- Pitäsköhän mennä röökille

---

Menet pimpottamaan joku kerta ovikelloa ja esittelet itsesi .. tiedä mimmoset kahvit vielä tarjoaa
[/q]

Joo... ehkä mä taidan tyytyä ihan vaan maisemiin kun satun olee suhteessa ja tyyliini ei kuulu uskottomuus.

[q]Epicuros, 15.2.2008 14:54:
Ekaa kertaa 10-vuoden salikokemuksella vedin tosiaan niin kovan hauis-treenin ettei mene kädet suoraksi ja voi morjens sitä kipua kun aamulla heräsi ja nousi sängystä. Jos olis joutunut kaupankassit kantaa ni olis kuulunut rumuuksia ja paljon! :D
[/q]
onneksi tuo ei runkkaamista estä <3

[q]sapeli, 2.5.2005 15:27:
---
Rubicon, 2.5.2005 14:47:
---
hemuz-, 28.4.2005 21:13:

edit: äiti vetäny jonku superkevätlaihiksen ja rupee lainailee mun ja pikkusiskon vaatteita
---
mikään ei oo ärsyttävämpää*igor*

---

No mitäs jos isä vetäsis ton saman tempun?
[/q]

No eipä asu tääl meijänkaa, nii ei kykene siihen

viimeeks helmikuun alussa luovuttamassa verta. Hemoglobiini arvo 170 paikkeilla ja tänään uudestaan niin 137 =P antovat rautatablettei ja ohjeet et c-vitamiinii nassuu rapsakasti. Kysy vielä et haluunko luouvttaa ni totesin et no mikäpä siinä. En mä tähän kuole vaikka happee ei sais =P

[q]Anselmi, 3.9.2008 14:49:
---
... mutta en siltikään pidä mitenkään mahdottomana että poliisi olisi osittain siirtynyt 2000-luvulle.
[/q]

niinpä... ja kun nimenomaan annoin niille mailiosoitteeni ja luvan
ottaa siihen yhteyttä juurikin sen takia, että minulla on vaihtunut
asuinmaan mukana puhelinnumero pariinkin otteeseen parin viime
vuoden aikana.

no mut saas nähdä miten käy :P

[q]Slim_Jim, 2.9.2008 08:04:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kulttuuri/102679.shtml

Mielipiteeni: ei vittu mitä paskaa.
[/q]

mielipiteeni: lol.

onhan toi ny toisaalta ihan käsittämätöntä paskaa, mutta ei