päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]JustinSane:
En oo käyny *reivail* pitkään aikaan, varmaan kolmeen kuukauteen tjsp. Pitäsköhän asialle tehrä jotai, teh skeneboöang laskee tässä ihan kohisemalla
[/q]
No tyyppi vaan harrastaa vettä liian innolla.
Mayah oli mun unessa
Siellä se istui ja soitteli muzakkia mun huoneen nurkassa samalla ku minä säädin koneella jotain huipputärkeetä
[q]Jutu, 10.5.2005 16:51:
Saan uudet naapurit ja ne vaikuttaa jo nyt hiukan omituisilta.
[/q]
Varo vaan ettet löydä itteäs roviolta tai niiden pakastimesta pienemmissä kimpaleissa
Analyyttisen mekaniikan tentistä 23/25 ja VG arvosanaksi. Say what?! Odotukset olivat tasoa "kai mä läpi pääsen". Noh, ei kai tässä voi valittaakaan.
[q]extramppa:
Mikä juttu se on, että useimmiten kun soitat jollekulle( joka ilmiselvästi herää puheluusi) ja kysyt:"herätinkö", vastaus on melkein poikkeuksetta "Et", "Oon ollut hereillä jo jonkun aikaa","Tässä vaan lepäilin" tms... *täh*
Vaikka myönnän kyllä itsekin syylistyväni moiseen, mutta MIKSI?
[/q]
Ehkä kukaan ei siinä heräämiskoomassa ajattele asiaa, vaan vastaa kieltävästi kaikkeen mitä kysytään?
Jos herään puhelimeen, niin pyrin aina vastaamaan myöntävästi "herätinkö?"-kysymykseen. (Nykyinen esimieheni soitti eräänä aamuna ilmoittaakseen, mikä oli haastattelun tulos ja hän kysyi tuon ko. kysymyksen. Vastasin "joo, herätit" ja vastaukseksi siihen sain naurua ja "ainakin oot rehellinen"-kommentin.)
Ja myös päivän :(
Kuollut ihminen kaupan lattialla.
Soitin KELAan ja se nainen oli alkamas selvittää mun asioita siinä ja sano sit et, nyt tällä rupes soimaan palohälyytys, et pitää varmaan lopettaa kohta. Se jatko viel hetken ja sano, et nyt on kyl varmaan pakko lopettaa, kun toi hälytys jatkuu. Sanoin et ok, toivottavasti ei mitään vakavaa ja lopetin. Tai siis eihän palohälyytys oo naurun asia, mut siis...musta koominen tilanne.
[q]äm:
Kymppikerhon jakso Helsingissä tapahtuvasta New Age -kurssista.
Joo, Helsingissä me usein just seistään yhdellä jalalla neulasten joukossa valkosissa kaavuissa ja meditoidaan alasti ringissä.
Onneks ei ollut Vantaa- tai Kerava-jakso. Tiedä, mitä olisivat keksineet.
[/q]
joo oli kyll aika läppä
[q]BB_turone, 19.6.2006 16:44:
Tuli vastaus hyvin kauan sit lähetettyyn duunihakemukseen
[/q]No, saitko paikan?*ding*
heinäkuussa paino: ~84kg
paino nyt: 67,7kg
en ole painanut näin vähän sitten yläasteen o_O
Sain kans soiton työpaikast ja nyt o haastattelu huomen. En edes muistanut että olin sellasta työtä hakenut..
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.
I'm not gonna hold my breath while waiting, though...
[q]tanhutytto, 31.3.2008 11:49:
Tämä selvä. Asioita tapahtuu. meinasitko kuitenkin jakaa tämän pöyristyttävän tiedon kanssamme?
[/q]
Jotenkin epäilen. :)
eilisen päivän o_O:
6 vuotta tuntemani kaverini paljasti eilen ollessaan kylässä, lainatessaan IRCiäni, IRC kavereilleni (joita hän siis ei ollenkaan tunne) olevansa bi-sexuaali, itse en tiennyt tuosta ollenkaan ennen kuin luin jälkikäteen, mitä hän oli kirjoitellut... olin jälkikäteen hieman että
KOOMA!
[q]accule:
siis pakko vielki kysyy, luuliks ne oikeesti et legolas on tsyby?*poks*
[/q]
Tämän on jo melkein pakko olla sarkasmia, mutta pelataan varman päälle: Pelit-lehden toimituksessa tiedetään 100%:n varmasti, että Legolas ei ole nainen, vaan ainoastaan mies, joka vain sattuu olemaan hyvin yhteydessä feminiiniseen puoleensa. *g*
Ja sitten odottelemaan hate-mailia niiltä kiljoonalta Legolas-fanilta. Et sä voi sanoo tolleen! Legolas on paras kun se osaa surffata kilvelläkin!
Edit: Pikkuvirheitä pois
[muokattu 4.2.2004 02:22]
Tämä selvä. Asioita tapahtuu. meinasitko kuitenkin jakaa tämän pöyristyttävän tiedon kanssamme?
Mussuttelen Leafin lakritsisekoitusta ja kun vetäisin suuhun pari tommosta "salmiakkilakritsia" niin oisin voinu vannoa että niissä oli tequilan sivumaku
- « Edellinen
- 1
- ...
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- ...
- 600
- Seuraava »