päivän o_O

Back to häröily O

[q]crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!

[/q]

Mä ihmettelen tos lähinnä sitä et se ei tajua saavansa suomessa
pataan heti ku näyttää naamansa täällä.

menin aamul duuniin klo 7 ja sit ku piti 11 lähtee nii kysyin pomolta et "saako jäädä viel?" olis tullu yli 10h työpäivä nii ei saanu jäädä.. mul oli kivaa töissä! meen nyt puoli kolmeen takas ja oikeestaan odotan et pääsisin töihin!

aika 0_0 mut kiva fiilis silti!

Miten voi olla, että yhtä ihmistä ei vaan saa yli puolenvuoden jälkeenkään pois mielestä... Hmph.

Tai perjantain o_0 tämä on;
paliksessa käytiin asiakaspalautetta läpi, ja eniten positiivista palautetta oli eballa, ipellä ja mulla. Ja nämä olivat safkapuolelta, joka ei ole minun ja ipen vahvinta osa-aluetta.
Pidän tyylistäni kiinni, puhun ummet ja lammet kaikkea paskaa, ja hyvin menee :D

Opettaja arvioija ei sitten ole ottanut tänään yhteyttä työntekijä arvioijaan vaikka olisi pitänyt o_O

tuossa eläinsuojeluyhdistyksen kirppiksellä työharjottelussa tänää piti sit pistää naisten paitoja järjestykseen hyllyihin niin huomasin toteavani et jopas löytyy nättiä ja hyvännäköstä vaatekappaletta naisille. Nyt pelottaa et kohta innostun jostain sisustamisestaki...ei saatana.

viime yönä askartelin kaikkea leikkaa ja liimaa juttuja..ja mä vihaan askartelua mutta yöllä se oli näköjään kivaa

Kämppis panee jtn hyvin äänekästä muijaa.. Nää on taas näitä soluasumisen hyvii puolii*poks*

[q]Janne:
---
hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!

---

No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua

---

Hopoti hopoti hopoti hoi....
[/q]

Aito hevosen lihasta tehty meetwursti on kaikkein parasta

#entropy <3

[q]ezzy, 14.11.2008 14:21:
---
kimonoid, 14.11.2008 14:14:
tulin Suomeen ja on tiedä miten suhtautua siihen.

---

Jos Dublinista palasit, niin kannattaa olla helpottunut, että pääsit apinasaarelta pois :D
[/q]

no siis joo, olen/olin helpottunut kyllä.. mutta aika apina
meininki täälläkin on ollut tän loman ajan. tai ehkä se oon
sit vaan minä o_O

[q]Epailija:
Sain kutsun kaksiin kertausharjoituksiin. [/q]

mä haluan kans*uuh*

Kymppikerhon jakso Helsingissä tapahtuvasta New Age -kurssista.
Joo, Helsingissä me usein just seistään yhdellä jalalla neulasten joukossa valkosissa kaavuissa ja meditoidaan alasti ringissä.
Onneks ei ollut Vantaa- tai Kerava-jakso. Tiedä, mitä olisivat keksineet.

Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*

Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.

Miks mun hameen taskussa on hiekkaa?

[q]Epailija:
---
täysnolla:
Toimituksen yleistieto haloo

---

Onko tässä nyt kyse siitä paljon puhutusta sarkasmista, vai eikö tuon äänestystuloksen itsensä sarkastisuus oikeasti auennut?
[/q]

ei auennut, mä oon aina yhtä
huono aistiin sarkasmin
muiden jutuista.

[q]pinkki:
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=14061
[/q]

”Sormusten herra -pelien haltianeito Legolas” http://www.antenniosasto.net/giggle.gif

[muokattu 3.2.2004 18:25]

kissi puklas jotai valkosta litteetä muovilta/juustolta näyttävää matskua
mitähän toi koiraa leikkivä rääpyskä on taas menny ahtaa suuhunsa...

ainii, ja legolas äänestettii historian 4:ks parhaaks naispuoliseks pelihahmoks
http://www.pelit.fi/uutiset/uutinen.asp?id=14061

[q]täysnolla:
[/q]

Onko tässä nyt kyse siitä paljon puhutusta sarkasmista, vai eikö tuon äänestystuloksen itsensä sarkastisuus oikeasti auennut?

O