päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- ...
- 600
- Seuraava »
Oon hereillä jo o_O
Näin tänään mainoksen, jossa luki, että emätin on naisen paras ystävä. Hämmästyin
[q]JustinSane:
Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran ) ja ryssin vikan röökini.
Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi
[/q]
Mitä jos ostaisit uudet kengät?*vink*
Tukholmaan iskee pieni lumisade ja kymmenen asteen pakkanen ja sen seurauksena julkinen liikenne on pienessä kaaoksessa ja tuhannet asunnot ilman sähköä (ja lukuisissa muissa kohteissa on ongelmia sähkönjakelun kanssa). Luulisi, että tyhmempikin svenski tajuaisi, että pohjolassa asuminen tarkoittaa lunta ja pakkasta talvisin. Tuntuu siltä kuin täkäläinen kalusto olisi suunniteltu Saksan leutoja talvia silmälläpitäen...
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
Tyyppi, joka saa jokaisesta asiasta kriisin tai "kriisin" aikaseks.
Mulla koskee selkään, ihan kunnolla. Ei mulla koske selkään ikinä. Vanhuus selkeesti alkaa oireilemaan,prkl.
[q]S-T:
Koska me saadaan tulla käyttämään sun Tukholman kämppää hyväksi?
[/q]
Kun en tiedä. Tuon suhteen on muutama jos ennen kuin voin ketään majoittaa. Eli:
1. Jos kämppikset eivät siitä häiriinny liikaa...
2. Jos porukkaa ei ole hirveästi (kolme huonetta ja keittiö - itse nukun tod. näk. olkkarissa)...
3. Jos vuokraisännän asettamat house rules:it eivät ole yhtä tiukat kuin kaverilla...
4. Jos kämppää ei käytetä railakkaisiin kännibileisiin tahi aamuyön jatkoihin...
5. Jos ilmoittaa tulostaan hyvissä ajoin...
...niin sitten voidaan ehkä katsoa mitä tehdään.
Edit: Typo
[muokattu 14.8.2004 21:10]
"Some callers were unclear on geography as well, reporting missing Americans in China, South Africa and even Vermont."
O_o
[slightly ot]
En mä muuten luomusta, mutta luomu tissit on rok. *sydän*
[/slightly ot]
[q]ezzy:
O_o
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id893828
[/q]
ylläripylläri kaikki ihmiset eivät täytäkään mallimittoja, tai täyttää ja menee ylikin
[q]MiSSy*, 17.9.2005 19:18:
Junassa mies esitteli sukukalleuksiaan
[/q]
Hahahah
Eiks toi kuulu tonne :D + pyllyshitit
Takuuseenhan ei toki voi mennä hyvityksen laadusta ja koosta. Ymmärtääkseni ton kokoselle yritykselle ei kuitenkaan ole kovin suuri vaiva hyvittää kunnolla esim. sillä laatikollisella karkkia, koska se ei tod.näk. vie yritystä konkurssiin ja kuitenkin pitää asiakkaan tyytyväisenä.
[q]Amma:
---
cosmic:
Tikuttoman karkin? LOL En taida jaksaa vaivautua.
---
Ainakin joskus Fazerin yms. hyvitykset on olleet tyyliin laatikollinen erilaisia karkkeja tms. Että kuka vaivautuu, kuka ei.
Mulla oli kerran Primulan patongissa kärpänen (oli ollut jo taikinassa ja paistettu kiinni patonkiin), niin sain lahjakortin hyvitykseksi.
[/q]
Kuulostaa hyvältä
"In United States we don't have euros."
OU RILI!?
En eilen ehtinyt laittaa..
Olin eilen taas jossakin tapahtumassa, missä sit törmäsin kauhean tutun näköiseen tyttöön. Se kerto olleensa joskus aikoinaan samassa koulussa ja kerto et muistaa mut sen takia et se o tanssinu ensimmäiset hitaat juuri mun kanssa jossain koulun diskossa.. kai joku sit oikeasti muistaa tuommosiakin..*blush*
Voi kun tietäsitte..
[q]Epailija:
Tukholmaan iskee pieni lumisade ja kymmenen asteen pakkanen ja sen seurauksena julkinen liikenne on pienessä kaaoksessa ja tuhannet asunnot ilman sähköä (ja lukuisissa muissa kohteissa on ongelmia sähkönjakelun kanssa). Luulisi, että tyhmempikin svenski tajuaisi, että pohjolassa asuminen tarkoittaa lunta ja pakkasta talvisin. Tuntuu siltä kuin täkäläinen kalusto olisi suunniteltu Saksan leutoja talvia silmälläpitäen...
[/q]
Onko kukaan asustanut Norjassa? Osaako nekään ku Suomi ja Ruotsi ei osaa?
Täällä Lauttasaaressa lumikinokset vie duunipaikan vieressä korttelin matkalta joku vajaa 15 parkkipaikkaa. Eikö sitä lunta nyt vittu voi tunkea muualle? Muutenkin vähän paikkoja ja kapeat kadut.
[q]Janisa, 1.2.2007 16:52:
---
ezzy, 1.2.2007 12:29:
---
---
Maulla ei ole väliä, toi perustuu siihen, että se mentosin pinta on täynnä pieniä kuoppia, jotka varastoi happea ja sen pudotessa colaan, se vapautuu äkilliisesti.
Mythbustersin poijjaaat testaili :)
---
Oliko tama se jakso, jossa ne oli jonkun rakennuksen vieressa ja seina toimi "korkeusmittana...?"
[/q]
Sepä se, komiasti paukahti suuttimen kanssa talon katon tasolle :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- ...
- 600