päivän o_O

Back to häröily O

[q]ezzy, 1.2.2007 12:29:
---
---

Maulla ei ole väliä, toi perustuu siihen, että se mentosin pinta on täynnä pieniä kuoppia, jotka varastoi happea ja sen pudotessa colaan, se vapautuu äkilliisesti.

Mythbustersin poijjaaat testaili :)
[/q]

Oliko tama se jakso, jossa ne oli jonkun rakennuksen vieressa ja seina toimi "korkeusmittana...?"

ja mä olen ihan O___o, miten kukaan haluaa ostaa niitä Lagerfeldin vaatteita, muuten kuin siitä syystä että se on suunnitellut ne.

Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti.

Mun winamppi ei toimi, mun kone ei toimi, ulkona on nätti sää eikä kukaan TIETENKÄÄN jaksa/halua/muutapaskaa lähteä mun kanssa mihinkään, kaikki vaatteet on pesussa, soulseekkikään ei toimi ja oon kaikenlisäks huonolla tuulella.
Kaikki toimii aina ja en oo koskaan huonolla tuulella. vas häppening.

[q]Zyklonius:
Allekirjoittaneelle myytiin tänään donitsi puoleen hintaan, vaikken edes tingannut eikä tuotteesta löytynyt myrkkyjälkiä. Kiitos sille söötille tylleröiselle, piristit päivääni melkoisesti.
[/q]

Se on selkeesti merkki siit et sun pitää tulla toistakki ostamaan donitseja ks. tytöltä...

[q]äm:
Kymppikerhon jakso Helsingissä tapahtuvasta New Age -kurssista.
Joo, Helsingissä me usein just seistään yhdellä jalalla neulasten joukossa valkosissa kaavuissa ja meditoidaan alasti ringissä.
Onneks ei ollut Vantaa- tai Kerava-jakso. Tiedä, mitä olisivat keksineet.
[/q]

-joo,ei oikein antanut hyvää Suomikuvaa...*släp*

[q]sts:
---
Zyklonius:

---

Se on selkeesti merkki siit et sun pitää tulla toistakki ostamaan donitseja ks. tytöltä...
[/q]

Äh, minä kun luulin että tuo polkumyynti oli pyyteetöntä lähimmäisenraggautta eikä osa mitään kolkkoa myynninedistämiskampanjaa. Oli mitä oli, huomenna uusiksi, jotta progemahan kasvattelu pääsee kunnolla käyntiin.

[q]-Linda-:
Näin ulkona hyttysen.
[/q]

oukhei, mitähän tyyppiä se huttunen oli imenyt jos joulukuussa diipailee ulkona...

[q]Zyklonius:
-clips-
[/q]

Muista pyytää puhelinnumeroa "kotiinkuljetusta" varten

[q]sts:
---

Muista pyytää puhelinnumeroa "kotiinkuljetusta" varten
[/q]

Mä voisin ronskina heppuna antaa sille oikopäätä kotiosoitteeni, johon se voi perjantai-iltana rahdata laatikollisen donizeja.

Vaikka meninki pois klubbarista viime yönä jo joskus 03:?? aikaan niin kumminkin koneen ääressä tuli valvottua puol kuuteen ja kun vilkasin vikan kerran ikkunasta ulos ennen nukkumaan menoo puol kuuden aikoihin niin taivas oli ihan kirkas ja ajattelin et tänään on kaunis ja suht. pilvetön päivä, nyt kumminki taivas on ihan harmaana ja mua ärsyttää se.. Goddamit

[q]uana, 25.7.2007 19:12:
kumma tapa merkita kylla. todennakoisesti oot kayttanyt jotain kuulalaakerin palvelua. ne omistaa teliasoneran tytaryhtiona nykyaan soneran mobiilikontakti liiketoiminnan ja tukun muita mobiilipalveluja
[/q]

Ah. Toi selittikin sen. :D
Iso kiitos!

[q]UnityF:
Mun kissa on pitny nyt 3-4 päivää putkeen mun violettii villa säärystintä sen kaulassa
Laitoin sen sille leikkimielisesti ja ylseensä se aina repii sen pois ja tappaa sen säärystimen ja kuljettaa sitä pitkin ja poikin asuntoo ylpeenä ja näyttää kuinka hän on saanu saaliin mut tällä kertaa kävikin niin että se on ollu sen kaulassa ja se ei tee elettäkään ottekseen sitä pois. Ehkä koska se on lämmin ja se ei kuitenkaan purista/kiristä mistään.. Mut vähän hymyilyttää kun aina katon Humu-Pekkaa kun se tassuttelee ympäriinsä
[/q]

Sul on kiksukissa. Uus tuotemerkki.

En tiedä nukuinko vai olinko yöllä hereillä. Ei väsytä pahemmin mutta silti olisi muistikuva että olin hereillä ja katselin kännykkää ja istuin koneen ääressä

[q]RainChild:
Viimeaikaiset deja vú-tuntemukset...onhan niitä ennenkin ollu, mutta ihan viime aikoina tooosii paljon *ding*...tietääkö kukaan muuten syytä moisiin tuntemuksiin?
[/q]

Jos sulla on taipumusta epileptisiin kohtauksiin,
niin noilla asioillahan on yhteys. Esim. mulla
on skidinä ollut taipumus kohtauksiin, varsinkin
keväisin kun valon määrä lisääntyy, ja niihin
liitty just voimakkaat dejá vu -kokemukset parina
edeltävänä päivänä. Edelleen näin keväisin,
ja jos altistun esim. veneillessä valon välkkeelle
useampana päivänä, niin se ilmeisesti laukaisee
dejá vu -fiiliksiä vaikken epileptisiä kohtauksia
olekaan saanut. eli vuodenaika on ainakin
tuolle ilmiölle otollinen keskushermoston
aktivoituessa valon määrän lisääntyessä.

totoro kissabussi wtf! XD melko hapokasta XD XD

tota mun viestien määrää *super**ding*

kommentteja: 9670
kuvakommentteja: 1056
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 4115
- viimeksi: 4.1.2005 23:25
profiilia katsottu: 118936
profiilia muutettu: 25.12.2004 02:37
nappi: 727405, #14
nappi 2: 13086, #91
nappi 3: 1255, #84

Lähdin ihan itse vapaaehtoisesti vittuun baarista humalatilani takia!

Asensin antivirus softan tänään mun puhelimeen.

[q]astaroth, 11.12.2009 01:31:
pakko myöntää, että on aika jännä optinen harha. pitihän se testata
[/q]
Itte aikanaa tarkastelin ton sillee et jollain sormil, viivottimel jne. peitin noita kohtia monitorilta et siitä lähti kaikki tuo ympäröivä väri pois. Vei kyl hetken ku siin taiteilin osia peittoo =P

O