päivän o_O

Back to häröily O

[q]Lene:
Ei kyllä kannata pohjata mitään ”mitä haittaa siitä Sulle/Mulle on?” -ajattelulle. Omaan napaansa tuijottelulla ei pitkälle pötki, kun ei näe eteensä. Puhumattakaan, miten kyseinen ajattelutapa kääntyy ajattelijaansa vastaan.
[/q]

MIelenkiintoista kuin onnistuit jotenkin kääntämään suvaitsevaisuuden itsekkyydeksi. Tohon temppuunhan voi joku tyhmä mennäkin.

Näin unta että olin vierailevana tähtenä Bill Cosby Showssa.

[q]punos, 3.3.2007 09:40:
Tämän vuoden sisällä Helsingin yöelämässä mulle tultiin jo TOISTAMISEEN myymään (yrityksiä jotka eivät siis onnistuneet) seksipalveluja. Pohdiskelen tässä sitten sitä että onko tämäntyylinen touhu jotenkin yleistynyt vai onko mun olemuksessa tai ulkonäössä sitten jotain muuttunut radikaalisti.

--
punos
[/q]
Susta on tullu rikkaan hiljaisen ja ujon irstailijan näkönen! Nii ja et näytä siltä et vetäisit yhtäkkiä eukkoa poijuu(liian rimpula) ja juoksisit kämpästä ulos.

[q]pinkki:
*repeilee*
nihkeet kyl, tommost optista ei mee ees kovin mielellää aukomaa :)

..mul on ruvennu tietsikka naksumaan 3 päivää sit, kuuluu sellane *kli-klongg* aina sillo tällö, yleensä useempi semi-putkeen ku eka tulee, sit taas vaikenee
2v on toi monttu ollu eikä ikinä aikasemmin tehny moista :D

varmaa näitä.. ”tee back-up”-varotusmerkkejä..
[/q]

Jaahas, selvä tapaus, sehän on konetonttu... tehny pesänsä sinne :P nyt se nikkaroi pajassaan jotain juttui :)

[q]N@su:
Herätessäni tänä aamuna huomasin että olin nukahtanut tv päällä. Tässä ei sinänsä ole mitään omituista, mutta parvisängyssä vieressäni lojui tiskiharja - siis se kapistus joka yleensä löytyy keittiöstä.. Tv:n kaukosäädin oli olohuoneessa.. Olisinkohan ollut hiukan väsynyt jos olen vaihdellut kanavia tiskiharjalla?
[/q]

[q]KittysDead:
VAihdettuani pukeutumistyyliäni olen alkanut saamaan mitä ihmeellisimpiä kommentteja vastakkaisen sukupuolen edustajilta. yh.
[/q]

Mistä tyylistä mihin vaihdos?

[q]
Lost-Soul:

Joku manne käveli tänne sisään (olen duunissa) ja sano ääneen silleen et jotenkin kuulin, mut kuulin kuitenkin ”Ei tääl näköjään ole mitään pöllittävää”.

[/q]

*täh*ookra*täh*

[q]hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.
[/q]
Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää

Vikat neljä postausta Jagolta

Jännä muuten kun lukee omia vanhoja postauksiaan viimesen kuukauden ajalta. Huomaa miten fiilarit on hyppiny joka päivä taivaaseen ja sitten taas kuilunpohjalle ja alussahan olin ihan sikaonnellinen. viikko siitä olin aivan paskana. sitten siitä vähitellen nossu fiilarit taas
Nyt tilanne onneks vihdoin tasottunu ainakin väliaikasesti. Saa nähä miltä tuntuu sitten, kun oon saanu sen kaa juteltua asiat läpi

Tallensin just vahingossa duunin tietojärjestelmiin nimen klubitus.org. ups
No kai sain sen pois sieltä kanssa..

hauskaa tos tyynysodassa on se et toi äijä ku pääsee kerranki sanoo jotain loppuu ni se vetää ton akan argumentit suoraa vituiks ja akka ei ees noteeraa niitä mitenkää =P Eli ku se puhuu suurperheistä ja siitä minkälaisia ja kokoisia perheet on yleensä aikoi sit jo ollu.

Ja taas voitais vaikka yleistää samantien et mistä tuo ahdasmielisyys ja kommunikointikyvyttömyys tulee kun lukee hs:n mielipideilmaisuja. No mikäs muu kuin raamattu tulee esiin suurena ohjenuorana =P
Ruotsi tuo kuoleva yhteiskunta kun maahanmuuttajat(ählämit) tekee vaan muksuja niin ruotsista tulee vääräuskoinen(muslimi) maa =( Sitten vuonna 2094 Ruotsin julistaa Jihadin suomelle ja kehittävät viruksen joka tappaa vain kristinuskoiset ja isänmaalliset ihmiset. Tämän jälkeen ruotsin armeija vain kävelee suomeen ja valloittaa suomen ilman yhtäkään sotilastappiota kun isänmaanpetturit, hipit ja akateemiset kerettiläiset joko pakenevat maasta tai alistuvat Ruotsin rautaisen kouran alle. Näin suomesta tulee taas kerran Ruotsin "siirtomaa" <3

Mä oon tänään siis eilen kummiskin niin siivonnu kuin hullu hymy huulilla... Vein matot ja petivaatteet ulos tuulettumaan ja imuroin, pesin lattiat ja kaapit.. pesin kaiken pyykin ja vein kaikki roskat ja pyyhin kaikki pinnat puhtaaksi ja vielä leivoin sämpyjä...
juttu on siinä että mä inhoon + oon tosi laiska siivoamaan... nyt ei oo enää mitään siivottavaa joten odotan innolla että pääsen töihin aamulla siivoo koko paikan lattiasta kattoon.. mä oon jopa suunitellu jo mistä aloitan huomenna työt... huoh oonko tulossa hulluksi vai mikä siivouskevät-kärpänen muhun on purru kun niin touhuun..

Eilen kun tuli pyöräiltyä mestoilla ja aurinko paisto ja muutenki oli lepposa ja mukava olo niin yhtäkkiä rupes ahistaa, kun oli liian mukava ja lepposa olo ja rupes kelailee kuinka merkityksetöntä se oma elämä onkaa.
Onse perkele, ku pitää olla perusangstiteini ettei kivaakaa voi olla liikaa

[q]Lene:

Mä piristyn heti, kun alkaa tulla hämärää ja ilta. Miten mä oikein kesällä pärjään?

[muokattu 26.3.2004 18:53]

[/q]

Tuleehan kesälläkin ilta...

Kävelin Haagassa koulusta junallepäin ja siinä ihastelin söpöjä pikku oravia kun yhtäkkiä huomasin, että yksi niistä kipitti suoraan avoimesta suutariliikkeen ovesta sisään...ja perässä meni myös kaksi muuta epeliä. Kaiken kukkuraksi siinä oven edessä partioi yksinäinen pulu, joka selkeästi olisi halunnu kanssa mennä sisään suutarille, mutta ei uskaltanut. Kurkki vaan ovesta sisään ja käveli edes takaisin. Jos ei olis ollu minnekkään kiire olisin jääny mieluusti seuraamaan saiko kurret tulipalohäädöt vai miten niille kävi

[q]Amma, 4.8.2009 09:56:
---
Kolera, 4.8.2009 09:40:
joo tuli oltuu vähän humalassa ja hituc provosoiduin ku herrat tuli uhkaavasti vaatii mun bissejäni. Joten päätin lähtee tilanteesta pois mut herrat jakso seurata siihe amarillon etee vielä. Että terve vaan =P
Ja ilmeisesti juuri kyseisen älykkään kommunikoinnin myötä se lasiki paskottii.

---

Mulla on taas aavistuksen pitkät piuhat.... Niin siis että jotta nämä tapaukset liitty(ne)vät toisiinsa, koska sä olit se edellä mennyt herra. *pökr*
Pitiks nyt itkee vai nauraa?
[/q]
mieluummin itkeä. Nämä sankarit kun sattuivat näkemään että otin raverin autosta oluita ja totesivat sen mulle ja sanoivat että anna ne bisset. Tähän en luonnollisestikaan suostunut ja spedenä menin sitten kyrpiintymään herrojen toimintaan ja liityin huuteluun mukaan samalla, kun yritin lähteä tilanteesta vittuun. Herrat jäi viel sinne amarillon viereen ulos kyttäämään jos sattuisin tulemaan ulos vielä.

[q]Amma, 3.8.2009 20:17:
Oli kyllä eilisen :) :( :D :,( :/ o_O Kävin Lahdessa.

Parkeerasin auton torin laidalle, avasin oven ja kakan haju tulvahti nenääni. Seuraavassa sekunnissa ohi kävelee mieshenkilö, jota seuraa kolme miestä. Keskustelua käydään huutaen tähän malliin (lisää muutama v-alkuinen sana parhaaksi katsomiisi väleihin):
- Tuu tänne sanoo!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
- Tuu ite tänne!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
Edellä mennyt äijä vetää housut alas, osoittaa ahteriaan ja huutaa: "Nuole tätä!" ja hedelmällinen kommunikointi jatkuu kaavalla: "Tuu tänne sanoo!"....

Ja Raverilta oli hajotettu autosta ikkuna. :/

[size=6]...Lahti pilaa tunnelman...?[/size]
[/q]
joo tuli oltuu vähän humalassa ja hituc provosoiduin ku herrat tuli uhkaavasti vaatii mun bissejäni. Joten päätin lähtee tilanteesta pois mut herrat jakso seurata siihe amarillon etee vielä. Että terve vaan =P
Ja ilmeisesti juuri kyseisen älykkään kommunikoinnin myötä se lasiki paskottii.

[q]Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?
[/q]

se visa waiver -kaavake on ihan simppeli ja sieltä saa sen
vastauksen heti. sun pitää vaan loggautua uudelleen sille
sivulle saamallasi koodilla, ne ei nimittäin mailaile sieltä
mitään.

ite täytin sen kans hyvissä ajoin (joku kolme viikkoa ennen),
mutta kyl toi 72h tosiaan varmaan ihan ok aika on :)

[q]crissy, 11.3.2009 17:45:
---
kimonoid, 9.3.2009 20:21:
kuulin huhun, että olisin kuollut o_O

---

whaaattTT!!!
[/q]

nii-i... siis yksi mun "vähemmän tasapainoinen" perheenjäsen
oli saanut päähänsä (en tiedä mistä), että olen kalmannut
Jenkeissä.. ja sitten ilmoittanut asiasta muille :D tuli useampi
yhteydenotto sinä päivänä.

mut jes, oon zombie! <3