päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- ...
- 600
- Seuraava »
Olen hereillä tähän aikaan ilman mitään syytä...*ding*
[q]magpie, 29.11.2008 23:43:
---
Hitchhiker, 29.11.2008 22:13:
Lähi pizzeriassa on tuollaisia mainoslaatikoita noille pitsoille, tuossa oli samarin mainos päällä ja paketin sisällä samarin-pussi pizzan lisäksi *lmao*.
---
Huomasin saman eräässä paikallisessa raflassa missä oli kasoittain samarin-pussukoita tarjolla*nauru* Pistää miettimään onko se se vain erittäin hyvää asiakaspalvelua vai pitäiskö huolestua siitä mitä suuhunsa pistää*lmao*
[/q]
tilaat semmosen salami,pepperoni,kebab,pekoni,kinkku,jauheliha,jalopeno, tuplajuusto ja texmexkastike setin ni luulis mahollisesti jotain mahanpuruja iskevän =P
Lamakauden lastenohjelmat. o_0
[q]ezzy, 16.9.2005 12:25:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.
- Pitäsköhän mennä röökille
---
Ketjupolttaja
[/q]
meninpä tänään taas venaileen bussia pysäkille, kun en jaksanut vajaata kilometriä talsia, siihen tuli sitten sellanen vanha pappa, tein tilaa ja se istui siihen. Höpisi jotain juttuja siinä sitten, joista vain vanhukset saa selvää, mummo vieressä vastasikin jotain, mä en älynny kummankaan puheesta mitään vaikka koitin kuunnella. Vanhus kaiveli tupakoitaan ja mä, rahojen ja röökin ollessa loppu, pummasin röökiä siltä.
"Perkele, kaiken maailman vippajia tämä kaupunki nykyään täynnä! Ja aina vaan toista nuorempia! Mulla oli varkaita talossani, varkaita perkele!" mä siihen: No, anteeks, röökiä mä vaan pummasin. "Kyllä minä nuo kaiken maailman vippaajat tiedän, kaikki aina kyselemässä! Jos minulla olisi pyssy nyt taskussa! pappa huutaa ja demonstroi samalla valtavilla kourillaan pyssyä joka on toisen otsalla ja PUM.....sit hermostuin: "Haista sinä vittu! Mä vaan pummasin röökiä, mä mitään sulta oo varastamassa saatana!"
"Poika, älä sinä ala!"
"Vittu varmasti alan jossa käyttäydyt noin vittu!"
Sitten vieressä istunu mummo tyynnyttelee molempia: "Älkääs nyt hyvät ihmiset, toisille pitää olla kiltti ja kohtelias."
Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E
[q]homppa, 16.9.2005 14:46:
.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E
[/q]
Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä
Jotkut ihmiset vain välillä yllättää...
Varmaankin ensimmäinen kerta kun kieltäydyin lähtemästä etkoilta minnekkään huonoon paikkaan, kotiin mieluummin nukkumaan vaikka etkot olivatkin kivat.
Meijän vessas oli eilen vihree hämähäkki... katoin eka itekki et wtf??!! onneks sain sen tapettuu ettei ois tarvin olla paniikis joka kerta ku vessaa ois menny...*hikoil* mut se vihree väri kyl oli aika jännä...
[q]zenny, 12.9.2005 11:32:
Meijän vessas oli eilen vihree hämähäkki... [/q]
Radioaktiivinen hämppy!
Olisit antanut sen purra, niin susta olisi tullut hämähäkkinainen. :p
Mä löysin aika ihme kuvan itsestäni.
Noo ei se oo niin justiinsa.
http://www.sontalaatikko.net/jump.php?2096
Kaikkee ne japanilaiset keksii.
[q]mayah:
2 Piilossa, 20 kaveria, 112 normaalia ja 105 vierasta :) Näkee myös siirtämällä hiiren noitten päälle tossa online-boksissa!
[/q]
Okei eli N niinku Normaali..ehheeehee..enpä tajunnu. Ihmeen fiksu vekotin. Kaverit on sit epänormaaleja. Oonpas tänään vitsikäs. Antakaa anteeksi älykkyyteni. o_O
Kävin eilen solkussa, kun rupesin kattoo tätä ihoo ni onhan tää joo tällänen punertavat rusehtava.*nauru*
Oh wellz
Viesti.
[q]silmä, 11.2.2010 22:48:
---
Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.
Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499
VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.
Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?
---
Tätä täysin samaa hämmästelin juuri tänä aamuna!
Harmi, ettei tätä liikeyritystä voi juurikaan boikotoida
omalta osaltani, koska se on aika olennainen juttu mun
työmatkoja. Dösä olis sitten turhan kallis.
[/q]
Klassikko: http://naurunappula.com/536901
[q]zet, 12.9.2005 18:03:
---
Juhgu, 12.9.2005 15:34:
---
zenny,
onneks sain sen tapettuu
---
:(
Olisit vaikka heittänyt sen ulos, jos ei yhteiselo onnistu.
---
Noo hei, ei kannata ihmetellä se tekee ton jokaiselle poikaystävälle jonka kanssa sillä menee sukset ristiin *pahis**hmph**hali*
[/q]
ehdottomasti....*nauru*
jostain syystä mun puhelimessa ei enää ollut ä-kirjainta
kun yritin kirjoittaa tekstiviestiä, enkä kyllä ollut mitään
asetuksiaan räplännyt o_O
kun puhelimen käynnisti uusiks, ni johan löyty taas ä:kin.
Humalaiset ihmiset kyllä osaa olla omituisia aina välillä, ainakin taksin kyydissä. Tyyppi halus martinlaaksosta tikkurilaan ja kun ollaan päästy ihan tiksin kulmille niin sanookin että aja takasin. Eli tollanen reilun 40 euron huviajelu o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 459
- 460
- 461
- 462
- 463
- ...
- 600
- Seuraava »